KOK-läger 6-8 september - sista anmälan sönd 1 september

• 25 aug 2024
  • KOK-läger

image: KOK-läger 6-8 september - sista anmälan sönd 1 september

Årets läger med Kungälvs OK hålls vid Tolereds klubbstuga i Tuve, fredag 6/9 till söndag 8/9. Häng med du också!

Mer info och anmälan nedan.

Helgen 6-8 september arrangerar Kungälvs OK ett eget läger med fokus på våra ungdomar och juniorer. Platsen är Tolereds klubbstuga i Tuve (intill Tuvevallen och Tuve ishall).

Lägret är öppet för alla ungdomar/juniorer i våra träningsgrupper, från grön/vit till lila/svart grupp enligt:

• Ungdomar/juniorer som tillhör Gul, Orange och Lila/Svart träningsgrupp är välkomna under hela helgen, 6-8 september.
  • Ungdomar som tillhör Björnarna och Grön/vit grupp är välkomna under lördagen, 7 september.
  • Föräldrar är mycket välkomna att medverka och får gärna hjälpa till/vara med i aktiviteter.

Klubben står för mat, boende och träning för deltagare.

Preliminärt upplägg:

Fredag:
Samling Tolereds klubbstuga kl 18. Gemensam mat på kvällen och nattorienterings-träning.

Lördag:
Björnar och Grön/vit grupp är välkomna från kl. 9. Lekar och annat kul, orienteringsträningar och teori-pass, både gemensamt och uppdelat i våra träningsgrupper. Gemensam mat under dagen.

Söndag:
Frukost och avfärd till Lindome för deltagande på tävlingen Långuven (långdistans arrangerad av IK Uven, se Eventor - Tävlingsinformation: Långuven (orientering.se)). Avslutning och avfärd hemåt efter genomförd tävling.

Anmälan till KOK-lägret via Eventor senast söndag 1 september (men gärna tidigare :)

(via klubbaktiviteter på Eventor)

I anmälan anges, förutom deltagare och träningsgrupp, om det finns tillgång til bil, men även vad du som förälder kan hjälpa till med (fritextfält), ex. orienteringsstöd, lek, skjuts, städ.

Om ni saknar konto i Eventor, hör av er till medlemsregistret@kungalvsok.se så hjälper vi er att få igång ert konto där.

Detaljerat schema och packlista kommer senare. Vi ses!

Mvh Ungdomsledarna KOK